De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, zijn wij niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.
We doen er alles aan doen om de bestelling binnen de verwachte levertermijn af te leveren op het afleveradres. Als er toch vertraging optreedt bij de verzending, wordt de koper hiervan zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht na het plaatsen van de bestelling. In dat geval heeft de koper het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. Wij dragen het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het pakketje is afgeleverd, tenzij dit anders overeengekomen is.
Wanneer de koper een product ontvangt dat hij niet besteld heeft, dient hij ons hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail op de hoogte brengen. De koper zorgt voor het terugsturen van het product na overleg en krijgt hiervoor de kosten vergoed.
De koper mag het product ook zonder opgaaf van reden tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Je krijgt dan direct uw geld teruggestort. De retourkosten in dit geval worden niet vergoed. Als dit product gepersonaliseerd is voor de klant dan is retourneren niet mogelijk.
Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Dit kan via onderstaand e-mailadres of via telefoon. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt je direct een nieuw product, maar het kan ook zijn dat je het product eerst dient terug te sturen. Indien de klant het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kan hij de gemaakte kosten niet bij ons terugvorderen.
Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst deze onderzoeksprocedure af en zal er dan een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.
Als een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds niet is afgeleverd op het afleveradres van de koper, is hij verplicht om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen met via e-mail (dus uiterlijk 28 dagen na de verzenddatum).
Naar welke landen kan worden verstuurd?
We versturen uitsluitend bestellingen naar adressen in Nederland.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Dit duurt 2 tot 7 werkdagen.
Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
Als je de status van de bestelling wilt weten, dan kun je contact met ons opnemen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden geen gratis verzending aan. In het afrekenproces worden de verzendkosten weergegeven.